söndag 28 mars 2010

Ekologisk ansiktspeeling

Snabbtips för dej som vill vitalisera huden och göra upp med gamla döda hudceller med omedelbar verkan. Har nyligen testat en Ansiktpeeling från SO´ BIO med Rosa Guava som verkligen levererade. Precis som utlovat gav den min hud en fin lyster och höll den mjuk, smidig och len länge efteråt. Jag använder numera den här 1 gång i veckan. Och min hud tackar mig.

Ingredienserna är okej, det är inte den mest supernischade, ortodoxa ekologiska hudvård jag sett. 98% av ingredienserna är naturliga och 10% är ekologiska. Detta kan jag dock förlåta eftersom den var så bra och eftersom det är gott nog med naturligt stuk.

Var köpa? Själv spontantshoppade jag den i en lokal sminkbutik, men jag har sett den på nätet, tror den bland annat finns att inhandla på ecologia.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar